Časté dotazy

ŘAZENÉ DO TÉMATICKÝCH OBLASTÍ

Fakturace a platby

Jakým způsobem lze hradit služby?
Všichni naši zákazníci si služby předplácejí. Každý měsíc vystavujeme výzvy k platbě - předplatné, se splatností do konce předcházejícího měsíce. V emailu s výzvou k platbě, obsahující všechny potřebné údaje (číslo účtu, variabilní symbol a částka) naleznete i přístupové údaje do administračního rozhraní (webovou adresu s adminstračním rozhraním, uživatelské jméno a heslo), kde si můžete stáhnout fakturu ve formátu PDF. Faktura je dostupná po spárování přijaté platby.

Je možné si nastavit trvalý příkaz, zaplatit v hotovosti, na pobočce banky či pošty, nebo začlenit platbu v SIPO?
Bohužel SIPO nepodporujeme, můžete využít ostatní způsoby úhrady: jednorázový nebo trvalý příkaz k převodu z běžného účtu, úhradu na pobočce své banky,

Aktivace, změna a ukončení služeb

Přistěhoval jsem se a potřebuji rychle zřídit internet?
Nejrychlejší postup je vybrat si na našich webových stránkách tarif podle vašich požadavků a vyplnit naší online objednávku - do 3 pracovních dní máte v provozu internet. V případě, že po předchozím nájemníkovi v bytě zůstal modem, je možná reaktivace služby během 1 dne.

Odjíždím na dlouhou dovolenou, mohu si službu pozastavit a ušetřit?
Nabízíme možnost pozastavit odběr a fakturaci služby až na 2 měsíce v 1 kalendářním roce. Stačí zavolat na infolinku.

Máme v domácnosti spoustu nových zařízení připojených k internetu, mohu si navýšit rychlost? Kolik bude změna stát?
Změna tarifu oběma směry je bezplatná a je možné jí provádět každý měsíc.

Stěhujeme se, jak ukončit službu? Co s modemem či set-top-boxem?
Ukončení odběru služeb je možné ke konci libovolného měsíce. Zavolejte nám, nebo nám napište a připravíme ukončení služby a naplánujeme převzetí zapůjčených zařízení (modemů či set-top-boxů). V případě domluvy je možné modem ponechat v bytě pro budoucího nájemníka / majitele bytu.

Internet, wifi, modemy

Pořídil jsem si nové zařízení a chci jej připojit k internetu, jak postupovat?
Modem je standardně nastavený tak, aby nové zařízení automaticky obloužil a nemuseli jste nic složitě nastavovat, stačí je postupovat dle pokynů v návodu k zařízení. Pokud by návod vyžadoval nějaké speciální nastavení, kontaktujte nás a pomůžeme vám.

Chtěl bych změnit nastavení wifi rozhraní na modemu, ale neznám přístupové údaje do modemu. Kde je získám?
Modemy jsou zaheslované a přístup do modemu si vyhrazujeme pro naší správu. Stačí nás však kontaktovat a konfiguraci modemu bezplatně upravíme dle vašich požadavků.

Chtěl bych přistupovat ke svým zařízením z internetu, jaká je veřejná IP adresa?
Veřejná IP adresa je zjistitelná například zde: http://mojeip.nmonitoring.com. Dále je potřeba všem svým zařízením nastavit pevnou IP adresu v rámci vnitřní sítě tvořené modemem a pak stačí požádat naší infolinku o změnu konfigurace modemu a nastavení přesměrování pod určitým portem na konkrétní vnitřní IP adresu. 

Mám vlastní router či modem, mohu ho použít?
Před nákupem se poraďte s naší infolinkou, zdali je modem kompatibilní s naší ústřednou. Pokud je kompatibilní, individuálně lze nasadit váš modem na naší síť. Častěji se však aplikuje model, kdy modem od nás je průchozí bránou a na straně zákazníka je router, který má ve své správě zákazník. Většině našich zákazníků bohatě postačí námi bezplatně zapůjčený modem.

Administrace 4U

Nastavení Kuki Tv

Vše o KUKI TV